Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 9 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 10 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3 E Hari : Rabu Masa : 2.35-3.35 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 10 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3 J Hari : Rabu Masa : 4.10-5.10 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 11 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3D Hari : Khamis Masa : 2.35-3.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 11 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3H Hari : Khamis Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 12 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3N Hari : Jumaat Masa : 3.30-4.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 12 Ogos 2011 Minggu : 32 Tingkatan : 3F Hari : Jumaat Masa : 4.20-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Penyalahgunaan bahan . TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan dadah dan implikasinya . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh sikap penagih dadah . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit dengan dadah . 2. Mengetahui kesan penagihan dadah . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah dalam diri . |