Friday, August 24, 2012

rph pjpk ting.3 minggu 34


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   20 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Isnin
Masa               : 2.35-3.35 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   21 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 E                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 2.25-3.35 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2




Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   22 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 H                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 2.25-3.35 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2



                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   23  Ogos  2012                               Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 B                                                    Hari                 : Khamis
Masa               : 4.10-5.10 ptg.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   23 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Khamis
Masa               : 4.10-5.10 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2




Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   24 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3  N                                                  Hari                 : Jumaat
Masa               : 3.30-4.20 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2




Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   24 Ogos  2012                                Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 J                                                    Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.20-5.10 ptg.

Cuti Pertengahan Penggal 2



rph pjpk ting.3 minggu 33


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   13 Ogos  2012                                Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Isnin
Masa               : 2.35-3.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   14 Ogos  2012                                Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 E                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 2.25-3.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    15 Ogos  2012                               Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 H                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 2.25-3.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    16  Ogos  2012                              Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 B                                                    Hari                 : Khamis
Masa               : 4.10-5.10 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    16 Ogos  2012                               Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Khamis
Masa               : 4.10-5.10 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   17 Ogos  2012                                Minggu            : 33
Tingkatan        :  3  N                                                  Hari                 : Jumaat
Masa               : 3.30-4.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   17 Ogos  2012                                Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 J                                                    Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.20-5.10 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN     : Situasi yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1 . Melakonkan watak konflik dan stress
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan stress .
                                         2. Mengetahui kesan konflik dan stress
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti  .
AKTIVITI ;
  1. Perbincangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbentangan .
  4. Rumusan  dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid sedar akan kesan konflik dan stress .