Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15 Julai 2013 Minggu
: 29
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Rekreasi .
TAJUK PEMBELAJARAN : Menjejak
formasi dan aspek keselamatan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan lakonan
pemburu menjejak .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan aktiviti
rekreasi .
2. Mengetahui aktiviti rekreasi dan
risikonya .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat menunjukkan minat dalam aktiviti rekreasi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 16
Julai 2013 Minggu
: 29
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Rekreasi .
TAJUK PEMBELAJARAN : Menjejak
formasi dan aspek keselamatan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
lakonan pemburu menjejak .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan aktiviti
rekreasi .
2. Mengetahui aktiviti rekreasi dan
risikonya .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat menunjukkan minat dalam aktiviti rekreasi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Julai 2013 Minggu : 29
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Rekreasi .
TAJUK PEMBELAJARAN : Menjejak
formasi dan aspek keselamatan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
lakonan pemburu menjejak .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan aktiviti rekreasi
.
2. Mengetahui aktiviti rekreasi dan
risikonya .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat menunjukkan minat dalam aktiviti rekreasi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Julai
2013 Minggu : 29
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Rekreasi .
TAJUK PEMBELAJARAN : Menjejak
formasi dan aspek keselamatan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
lakonan pemburu menjejak .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan aktiviti
rekreasi .
2. Mengetahui aktiviti rekreasi dan
risikonya .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat menunjukkan minat dalam aktiviti rekreasi .
|