Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 3 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3A Hari : Isnin Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 1. Penerangan tentang tajuk. 2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 3. Aktiviti soal jawab. 4. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 4 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3 F Hari : Selasa Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 5. Penerangan tentang tajuk. 6. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 7. Aktiviti soal jawab. 8. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 5 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3 D Hari : Rabu Masa : 4.00-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 9. Penerangan tentang tajuk. 10. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 11. Aktiviti soal jawab. 12. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 5 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3 N Hari : Rabu Masa : 5.10-6.20ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 13. Penerangan tentang tajuk. 14. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 15. Aktiviti soal jawab. 16. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 6 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3J Hari : Khamis Masa : 3.25-4.35ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 17. Penerangan tentang tajuk. 18. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 19. Aktiviti soal jawab. 20. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 6 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3E Hari : Khamis Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 21. Penerangan tentang tajuk. 22. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 23. Aktiviti soal jawab. 24. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 7 Januari 2011 Minggu : 1 Tingkatan : 3H Hari : Jumaat Masa : 4.00 – 5.10ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kecergasan TAJUK PEMBELAJARAN :Daya Tahan Kardiovaskular (DTK). OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti daya tahan kardio. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan DTK 2. Mengetahui kepentingan menjaga DTK. AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ; 25. Penerangan tentang tajuk. 26. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti . 27. Aktiviti soal jawab. 28. Rumusan. |
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan latihan. PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar, majalah dll. KAEDAH GURU : Demonstrasi. Refleksi : Murid tahu kepentingan DTK. |
No comments:
Post a Comment