Tuesday, May 17, 2011

rph pjpk ting.3 minggu 19

Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kesukanan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti pengurusan sukan.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan.
2. Mengetahui kepentingan bidang pengurusan .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
Penerangan tentang tajuk.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
Rumusan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU : Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan bidang pengurusan sukan.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3 E Hari : Rabu
Masa : 3.25-4.35 ptg

Bertugas Pengadil
Kejohanan Bola Sepak Juara Sekolah 17 TKB
Di SMK Gedong.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3 J Hari : Rabu
Masa : 5.10-6.20 ptg

Bertugas Pengadil
Kejohanan Bola Sepak Juara Sekolah 17 TKB
Di SMK Gedong.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3D Hari : Khamis
Masa : 3.25-4.35 ptg.

Bertugas Pengadil
Kejohanan Bola Sepak Juara Sekolah 17 TKB
Di SMK Gedong.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3H Hari : Khamis
Masa : 5.45 – 6.20 ptg.

Bertugas Pengadil
Kejohanan Bola Sepak Juara Sekolah 17 TKB
Di SMK Gedong.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3N Hari : Jumaat
Masa : 4.00-5.10 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kesukanan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti pengurusan sukan.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan.
2. Mengetahui kepentingan bidang pengurusan .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
Penerangan tentang tajuk.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
Rumusan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU : Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan bidang pengurusan sukan.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13 Mei 2011 Minggu : 19
Tingkatan : 3F Hari : Jumaat
Masa : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Kesukanan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti pengurusan sukan.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan.
2. Mengetahui kepentingan bidang pengurusan .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
Penerangan tentang tajuk.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
Rumusan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU : Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan bidang pengurusan sukan.

No comments:

Post a Comment