Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 12 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 13 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3 E Hari : Rabu Masa : 3.25-4.35 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 13 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3 J Hari : Rabu Masa : 5.10-6.20 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 14 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3D Hari : Khamis Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 14 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3H Hari : Khamis Masa : 5.45 – 6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 15 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3N Hari : Jumaat Masa : 4.00-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 15 Julai 2011 Minggu : 28 Tingkatan : 3F Hari : Jumaat Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Prinsip Latihan TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikan dan perbezaan individu . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh aktiviti latihan mengikut individu. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan . 2. Mengetahui kepentingan prinsip latihan . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks. KAEDAH GURU : Perbincangan. Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan prinsip latihan . |
No comments:
Post a Comment