Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 5 Mac
2012 Minggu
: 10
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
Peperiksaan Pra 1 PMR Negeri Sarawak 2011
Di Bawah Program MaCS Fasa II
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 6
Mac 2012 Minggu : 10
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
Mesyuarat Pegurus Pasukan
Pertandingan Bolasepak 15 TKB
MSSB Samarahan Di SMK Tebedu
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 6
Mac 2012 Minggu
: 10
Tingkatan : 3 J Hari : Selasa
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
Mesyuarat Pegurus Pasukan
Pertandingan Bolasepak 15 TKB
MSSB Samarahan Di SMK Tebedu
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8 Mac 2012 Minggu : 10
Tingkatan : 3 N Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan - Kriket
TAJUK PEMBELAJARAN :Asas
permainan – Kemahiran menangkap bola (catching)
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan
kriket.
2.
Mengetahui cara pengiraan markah kriket.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Set kriket
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu untuk melakukan
kemahiran menangkap yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8 Mac 2012 Minggu : 10
Tingkatan : 3 H Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan - Kriket
TAJUK PEMBELAJARAN :Asas
permainan – Kemahiran menangkap bola (catching)
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan
kriket.
2.
Mengetahui cara pengiraan markah kriket.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Set kriket
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu untuk melakukan
kemahiran menangkap yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9
Mac 2012 Minggu
: 10
Tingkatan : 3 E Hari : Jumaat
Masa :
4.00-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan - Kriket
TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan
– Kemahiran menangkap bola (catching)
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan
kriket.
2.
Mengetahui cara pengiraan markah kriket.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Set kriket
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu untuk melakukan
kemahiran menangkap yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 Mac 2012 Minggu : 10
Tingkatan : 3 F Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan - Kriket
TAJUK PEMBELAJARAN :Asas
permainan – Kemahiran menangkap bola (catching)
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan
kriket.
2.
Mengetahui cara pengiraan markah kriket.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Set kriket
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu untuk melakukan
kemahiran menangkap yang betul.
|
No comments:
Post a Comment