Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13
Ogos 2012 Minggu : 33
Tingkatan : 3 A Hari : Isnin
Masa :
2.35-3.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Ogos
2012 Minggu
: 33
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
2.25-3.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15 Ogos
2012 Minggu : 33
Tingkatan : 3 H Hari : Rabu
Masa :
2.25-3.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 16 Ogos 2012 Minggu
: 33
Tingkatan : 3 B Hari : Khamis
Masa :
4.10-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 16 Ogos 2012 Minggu : 33
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
4.10-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Ogos 2012 Minggu : 33
Tingkatan : 3 N Hari : Jumaat
Masa :
3.30-4.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Ogos 2012 Minggu : 33
Tingkatan : 3 J Hari : Jumaat
Masa :
4.20-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pengurusan konflik dan stress
TAJUK PEMBELAJARAN : Situasi
yang menyebabkan konflik dan stress.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1 . Melakonkan
watak konflik dan stress
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara menghadapi konflik dan
stress .
2.
Mengetahui kesan konflik dan stress
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam aktiviti .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid sedar akan kesan konflik dan
stress .
|
No comments:
Post a Comment