Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 26 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 27 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3 E Hari : Rabu Masa : 3.25-4.35 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 27 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3 J Hari : Rabu Masa : 5.10-6.20 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 28 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3D Hari : Khamis Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 28 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3H Hari : Khamis Masa : 5.45 – 6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 29 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3N Hari : Jumaat Masa : 4.00-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 29 Julai 2011 Minggu : 30 Tingkatan : 3F Hari : Jumaat Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas – Membaling dan menyambut bola . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti membaling dan menyambut bola . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran membaling dan menyambut bola . 2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap . PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul. KAEDAH GURU : Demonstrasi . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran asas membaling dan menyambut bola. |
Tuan,
ReplyDeleteI have no problems with your RPH. You did it right all the time! Keep it up!