Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 2 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 3 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3 E Hari : Rabu Masa : 2.35-3.35 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 3 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3 J Hari : Rabu Masa : 4.10-5.10 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 4 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3D Hari : Khamis Masa : 2.35-3.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 4 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3H Hari : Khamis Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 5 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3N Hari : Jumaat Masa : 3.30-4.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 5 Ogos 2011 Minggu : 31 Tingkatan : 3F Hari : Jumaat Masa : 4.20-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Gaya hidup Sihat TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan konflik dan stress . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan contoh perlakuan konflik dan stress. KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik dan stress . 2. Mengetahui kesan konflik dan stress . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan . Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak dalam memahami cara mengurus diri . |
RPH kemas kini sehingga minggu 31.
ReplyDeleteSyabas! Tambahkan lagi usaha cikgu supaya prestasi turut cemerlang.
Terima kasih.
htchong
Cikgu Tiong,
ReplyDeleteWell.. what can I say? Good effort shown here. Keep it up.