Monday, July 27, 2009

rph pjpk minggu 31

Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 27 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1L Hari : Isnin
Masa : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 28 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 M Hari : Selasa
Masa : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 28 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 D Hari : Selasa
Masa : 4.35 – 5.45ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 29 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 F Hari : Rabu
Masa : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 30 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 B Hari : Khamis
Masa : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.

Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 30 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 N Hari : Khamis
Masa : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 31 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 J Hari : Jumaat
Masa : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 31 Julai 2009 Minggu : 31
Tingkatan : 1 K Hari : Jumaat
Masa : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN : Rekreasi
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran asas berkhemah
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memasang khemah pasang siap dengan betul .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran memasang khemah .
2. Mengetahui tanggungjawab terhadap alam sekitar .
AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalan aktiviti.
AKTIVITI ;
Taklimat tentang aktiviti perkhemahan.
Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
Aktiviti memasang khemah secara kumpulan.
Rumusan dan perbincangan.
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : 4 set khemah pasang siap .
KAEDAH GURU : Kaedah masteri .
Refleksi : Murid perlu penerangan yang lebih terperinci dan latihan praktikal untukmenguasaikemahiran memasang khemah.

No comments:

Post a Comment