Bahasa Melayu Tarikh : 15 Ogos 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Isnin Minggu : 33 Masa : 10.55-12.05 pg |
TAJUK : Pemahaman TEMA : Menjawap soalan berdasarkan petikan yang di baca . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Memjawap soalan-soalan yang diberi . |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat memahami petikan yang dibaca . |
Bahasa Melayu Tarikh : 16 Ogos 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Selasa Minggu : 33 Masa : 8.15-9.25 pg |
NILAM |
Bahasa Melayu Tarikh : 17 Ogos 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Rabu Minggu : 33 Masa : 8.15-9.25 pagi |
TAJUK : Penulisan . TEMA : Membuat karangan ringkas berdasarkan gambar yang diberi. OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Membina karangan ringkas berpandukan gambar diberi. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat membina karangan ringkas . |
Bahasa Melayu Tarikh : 18 Ogos 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Khamis Minggu : 33 Masa : 8.15-9.25 pagi |
TAJUK : Kata Nama Am TEMA : Mengetahui contoh kata nama am . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Membuat ayat berdasarkan kata nama am yang diberi . |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat membuat ayat ringkas menggunakan kata nama am yang diberi . |
No comments:
Post a Comment