Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 23 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 24 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3 E Hari : Rabu Masa : 2.35-3.35 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 24 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3 J Hari : Rabu Masa : 4.10-5.10 ptg |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 25 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3D Hari : Khamis Masa : 2.35-3.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 25 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3H Hari : Khamis Masa : 4.10-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 26 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3N Hari : Jumaat Masa : 3.30-4.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 26 Ogos 2011 Minggu : 34 Tingkatan : 3F Hari : Jumaat Masa : 4.20-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat ; PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan aksi pertolongan cemas . KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas . 2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa . AFEKTIF : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis . PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan . KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan . Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas . |
No comments:
Post a Comment