Bahasa Melayu Tarikh : 26 September 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Isnin Minggu : 39 Masa : 3.35-4.40 ptg |
TAJUK : Kemahiran Menulis TEMA : Menulis ayat – Kata Nama Arah OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Memahami maksud kata nama arah . 2. Menulis ayat mengunakan contoh kata nama arah yang diberi.. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat menulis ayat ringkas menggunakan Kata Nama Arah. |
Bahasa Melayu Tarikh : 27 September 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Selasa Minggu : 39 Masa : 1.15-2.20 ptg |
Taklimat Ketua Pengawas Peperiksaan PMR 2011 Di Pejabat Pendidikan Daerah Samarahan.
|
Bahasa Melayu Tarikh : 28 September 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Rabu Minggu : 39 Masa : 1.15-2.20 ptg |
TAJUK : Kemahiran Membaca. TEMA : Membaca karangan ringkas . OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca ayat ringkas. 2. Membaca karangan ringkas yang diberi. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat membaca dengan baik. |
Bahasa Melayu Tarikh : 29 September 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Khamis Minggu : 39 Masa : 1.15-2.20 ptg |
TAJUK : Kemahiran Menulis TEMA : Menulis ayat – Kata Nama OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Memahami maksud kata nama 2. Menulis ayat mengunakan contoh kata nama yang diberi.. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid dapat menulis ayat ringkas menggunakan Kata Nama |
No comments:
Post a Comment