Bahasa Melayu Tarikh : 20 Febuari 2012 Tingkatan : Peralihan Hari : Isnin Minggu : 8 Masa : 4.35-5.45 ptg |
TAJUK : Unit 2 – Sekolah Dalam Taman. TEMA : Melengkapkan teks OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Melengkapkan teks perkataan dengan imbuhan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid berasa kesukarkan melakukan latihan melengkapkan teks. |
Bahasa Melayu Tarikh : 21 Febuari 2011 Tingkatan : Peralihan Hari : Selasa Minggu : 8 Masa : 2.00-3.10 ptg |
NILAM
|
Bahasa Melayu Tarikh : 22 Febuari 2012 Tingkatan : Peralihan Hari : Rabu Minggu : 8 Masa : 2.00-3.10 ptg |
TAJUK : Unit 2 – Sekolah Dalam Taman. TEMA : Melengkapkan teks OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Melengkapkan teks perkataan dengan imbuhan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid berasa kesukarkan melakukan latihan melengkapkan teks. |
Bahasa Melayu Tarikh : 23 Febuari 2012 Tingkatan : Peralihan Hari : Khamis Minggu : 8 Masa : 2.00-3.10 ptg |
TAJUK : Unit 2 – Sekolah Dalam Taman. TEMA : Melengkapkan teks OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: 1. Membaca dengan intonasi yang betul dalam sebutan baku. 2. Melengkapkan teks perkataan dengan imbuhan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan. PERSEDIAAN GURU : Buku teks . REFLEKSI : Ramai murid berasa kesukarkan melakukan latihan melengkapkan teks. |
No comments:
Post a Comment