Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 13 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 B Hari : Isnin Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 14 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 A Hari : Selasa Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 14 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 J Hari : Selasa Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 16 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 N Hari : Khamis Masa : 3.25-4.35 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 16 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 H Hari : Khamis Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 17 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 E Hari : Jumaat Masa : 4.00-5.10 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan . Tarikh : 17 Febuari 2012 Minggu : 7 Tingkatan : 3 F Hari : Jumaat Masa : 5.10-6.20 ptg. |
TUNJANG PEMBELAJARAN : Permainan - Kriket TAJUK PEMBELAJARAN :Asas permainan – Kemahiran membaling bola (bowl) OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat: PSIKOMOTOR : 1. Melakukan aktiviti memanaskan badan dengan betul. KOGNITIF : 1. Menyatakan contoh persamaan permainan kriket. 2. Mengetahui cara pengiraan markah kriket. AFEKTIF : 1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan. |
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea . NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap. PERSEDIAAN GURU : Set kriket KAEDAH GURU : Perbincangan dan demontrasi. Refleksi : Murid sukar untuk melakukan kemahiran membaling yang betul. |
No comments:
Post a Comment