Sunday, July 22, 2012

rph pjpk ting.3 minggu 24


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   11 Jun  2012                                   Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 B                                                    Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :  12 Jun  2012                                    Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    12 Jun  2012                                  Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 J                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   14 Jun  2012                                   Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    14 Jun  2012                                  Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 H                                                   Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   15 Jun  2012                                   Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 E                                                    Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00-5.10 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   15 Jun  2012                                   Minggu            : 24
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Jumaat
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN     : Komposisi Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat:
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan .
                                         2. Mengetahui cara mengurus pasukan .
 AFEKTIF                    : 1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
AKTIVITI ;
  1. Pengenalan tentang tajuk
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Aktiviti perbentangan .
  4. Rumusan permainan dan refleksi pelajar.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU            : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi           :           Murid memberi pendapat tentang kepentingan komposisi badan

No comments:

Post a Comment