Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
Jun 2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang kepentingan
komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Jun 2012 Minggu
: 24
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Jun
2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 J Hari : Selasa
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Jun 2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 N Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Jun 2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 H Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15 Jun 2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 E Hari : Jumaat
Masa :
4.00-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15 Jun 2012 Minggu : 24
Tingkatan : 3 F Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa .
TAJUK PEMBELAJARAN : Komposisi
Tubuh Badan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti lakonan seorang pengurus .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pengurusan sukan
.
2.
Mengetahui cara mengurus pasukan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam perbincangan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks.
PERSEDIAAN GURU : Majalah berkaitan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid memberi pendapat tentang
kepentingan komposisi badan
|
No comments:
Post a Comment