Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 25
Jun 2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 26 Jun
2012 Minggu
: 26
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 26 Jun
2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 J Hari : Selasa
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 28 Jun 2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 N Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 28 Jun 2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 H Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 29 Jun 2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 E Hari : Jumaat
Masa :
4.00-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 29 Jun 2012 Minggu : 26
Tingkatan : 3 F Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Kemahiran
asas membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling dan menangkap bola.
KOGNITIF : 1. Menyatakan cara gerak laku membaling
dan menangkap bola
2.
Mengetahui cara menyerap tekanan .
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam permainan
.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid seronok melakukan aktiviti
permainan kecil .
|
No comments:
Post a Comment