Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10
Jun 2013 Minggu : 24
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
Jun 2013 Minggu
: 24
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Jun
2013 Minggu : 24
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12
Jun 2013 Minggu
: 24
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13
Jun 2013 Minggu : 24
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13
Jun 2013 Minggu
: 24
Tingkatan : 3 A Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Jun 2013 Minggu : 24
Tingkatan : 3 K Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
No comments:
Post a Comment