Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8
Julai 2013 Minggu : 28
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh
latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9
Julai 2013 Minggu
: 28
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 Julai 2013 Minggu : 28
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1.
Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 Julai
2013 Minggu : 28
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
Julai 2013 Minggu : 28
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
Julai 2013 Minggu
: 28
Tingkatan : 3 A Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Julai 2013 Minggu : 28
Tingkatan : 3 K Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
No comments:
Post a Comment