Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 1
Julai 2013 Minggu : 27
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh
latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 2
Julai 2013 Minggu
: 27
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 3 Julai 2013 Minggu : 27
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 3
Julai 2013 Minggu
: 27
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 4
Julai 2013 Minggu : 27
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 4
Julai 2013 Minggu
: 27
Tingkatan : 3 A Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 5 Julai 2013 Minggu : 27
Tingkatan : 3 K Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
P & P dibawa ke minggu seterusnya
kerana berkursus .
|
No comments:
Post a Comment