Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 Mac 2013 Minggu
: 11
Tingkatan : 3A Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Mac 2013 Minggu
: 11
Tingkatan : 3 L Hari : Selasa
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13 Mac 2013 Minggu : 11
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
4.00-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14
Mac 2013 Minggu
: 11
Tingkatan : 3 K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan yang
betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Mac 2013 Minggu : 11
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15
Mac 2013 Minggu : 11
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15
Mac 2013 Minggu : 11
Tingkatan : 3N Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bangkit tubi.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti kekuatan otot .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kaedah latihan
yang betul .
2.
Mengetahui kepentingan kaedah latihan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi : Murid dapat menyatakan kepentingan
kaedah latihan .
|
No comments:
Post a Comment