Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18 Mac 2013 Minggu
: 12
Tingkatan : 3A Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Mac 2013 Minggu
: 12
Tingkatan : 3 L Hari : Selasa
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah latihan,
lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Mac 2013 Minggu : 12
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
4.00-5.10 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21
Mac 2013 Minggu
: 12
Tingkatan : 3 K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Mac 2013 Minggu : 12
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Mac 2013 Minggu : 12
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Mac 2013 Minggu : 12
Tingkatan : 3N Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2.
Mengetahui kepentingan menjaga keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
No comments:
Post a Comment