Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Mac 2014 Minggu : 12
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18 Mac 2014 Minggu
: 12
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah latihan,
lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Mac 2014 Minggu : 12
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19
Mac 2014 Minggu
: 12
Tingkatan : 3 F Hari :
Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20
Mac 2014 Minggu
: 12
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Mac 2014 Minggu
: 12
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Mac 2014 Minggu : 12
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kuasa
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan, lompat ke atas peti lombol.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti membabitkan kuasa.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kuasa dalam
latihan.
2. Mengetahui kepentingan menjaga
keselamatan semasa menjalani latihan.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, peti lombol.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid tahu kepentingan melakukan
kaedah latihan yang betul.
|
No comments:
Post a Comment