Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7 April 2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8
April 2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 April
2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 April 2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 April 2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 April 2014 Minggu
: 15
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 April 2014 Minggu : 15
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kekuatan.
TAJUK PEMBELAJARAN : Kaedah
latihan – bench press dan hamstring curl
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti latihan kekuatan. .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas latihan
kekuatan .
2. Mengetahui kesan melakukan latihan
kekuatan .
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Alatan latihan bebanan.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dengan mudah .
|
No comments:
Post a Comment