Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 5 Mei
2014 Minggu
: 19
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 6 Mei 2014 Minggu : 19
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7 Mei 2014 Minggu : 19
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7 Mei 2014 Minggu : 19
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan Jasmani
/ Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8
Mei 2014 Minggu
: 19
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8
Mei 2014 Minggu : 19
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran dan pembelajaran murid-murid dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 Mei 2014 Minggu : 19
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kesukanan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
dalam sukan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh aktiviti pengurusan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep pengurusan sukan .
2. Mengetahui kesan pengurusan yang baik
.
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi .
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid berusaha melakukan aktiviti
yang diberi .
|
No comments:
Post a Comment