Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 4
Ogos 2014 Minggu
: 32
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2.
Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya dadah
dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 5 Ogos 2014 Minggu : 32
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 6 Ogos 2014 Minggu : 32
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 6 Ogos 2014 Minggu : 32
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7
Ogos 2014 Minggu : 32
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7 Ogos 2014 Minggu
: 32
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8 Ogos 2014 Minggu
: 32
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan bahan .
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh sikap penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan tidak terbabit
dengan dadah .
2. Mengetahui kesan penagihan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan bahaya
dadah dalam diri .
|
No comments:
Post a Comment