Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 34. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    18 Ogos   2014                              Minggu            : 34
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   19 Ogos   2014                               Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    20 Ogos   2014                              Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    20 Ogos  2014                               Minggu            : 34
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   21 Ogos   2014                               Minggu            : 34
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    21 Ogos   2014                              Minggu            : 34
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .


              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    22 Ogos   2014                              Minggu            : 34
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN     : Prinsip dan prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakonkan aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
                                         2. Mengetahui jika tiada bantuan awal kepada mangsa .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU        : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi           :           Murid dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .

No comments:

Post a Comment