Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18
Ogos 2014 Minggu
: 34
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Ogos 2014 Minggu : 34
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Ogos 2014 Minggu : 34
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Ogos 2014 Minggu : 34
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21
Ogos 2014 Minggu : 34
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Ogos 2014 Minggu
: 34
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22 Ogos 2014 Minggu
: 34
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
No comments:
Post a Comment