Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8
September 2014 Minggu : 37
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 September 2014 Minggu
: 37
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 September 2014 Minggu : 37
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 September 2014 Minggu : 37
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
September 2014 Minggu : 37
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 September 2014 Minggu
: 37
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 September 2014 Minggu
: 37
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN : Peralatan,
undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan undang-undang
permainan.
2. Mengetahui ukuran gelangang permainan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Peralatan sofball
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid gembira semasa aktiviti
pembelajaran .
|
No comments:
Post a Comment