Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 37. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   8 September  2014                         Minggu            : 37
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   9 September   2014                        Minggu            : 37
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              : 10 September   2014                        Minggu            : 37
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :  10 September  2014                        Minggu            : 37
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   11 September  2014                       Minggu            : 37
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    11 September  2014                      Minggu            : 37
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .


              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    12 September  2014                      Minggu            : 37
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Sofball
TAJUK PEMBELAJARAN     : Peralatan, undang-undang dan peraturan pertandingan .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan isyarat dalam undang-undang sofball.
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan undang-undang permainan.
                                         2. Mengetahui ukuran gelangang permainan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Permainan kecil .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Peralatan sofball
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid gembira semasa aktiviti pembelajaran .

No comments:

Post a Comment