Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 33. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    11 Ogos   2014                              Minggu            : 33
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   12 Ogos   2014                               Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    13 Ogos   2014                              Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    13 Ogos  2014                               Minggu            : 33
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   14 Ogos   2014                               Minggu            : 33
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    14 Ogos   2014                              Minggu            : 33
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .



              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    15 Ogos   2014                              Minggu            : 33
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pola 7 (Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan kepentingan kemahiran gimnastik.
                                         2. Mengetahui otot yang terlibat dalam aktiviti  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan demonstrasi.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Persembahan murid .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU            : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU        : Demonstrasi .
Refleksi           :           Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik .

No comments:

Post a Comment