Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11
Ogos 2014 Minggu
: 33
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 12 Ogos 2014 Minggu : 33
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13 Ogos 2014 Minggu : 33
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 13 Ogos 2014 Minggu : 33
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14
Ogos 2014 Minggu : 33
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 14 Ogos 2014 Minggu
: 33
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran
gimnastik .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 15 Ogos 2014 Minggu
: 33
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gimnastik
TAJUK PEMBELAJARAN : Pola 7
(Pergerakan Rangkaian) .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti secara rangkaian .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan kemahiran
gimnastik.
2. Mengetahui otot yang terlibat dalam
aktiviti .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan yang lengkap .
PERSEDIAAN GURU : Bola sofball, pemukul.
KAEDAH GURU :
Demonstrasi .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kemahiran gimnastik
.
|
No comments:
Post a Comment