Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Januari
2014 Minggu
: 4
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2.
Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Januari
2014 Minggu
: 4
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
Cuti Tanpa Rekod
Bertugas Pegawai Perlawanan Piala FA
|
Pendidikan Jasmani
/ Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Januari 2014 Minggu
: 4
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2.
Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22 Januari
2014 Minggu :
4
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2. Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 23 Januari
2014 Minggu :
4
Tingkatan : 3K Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2.
Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 23 Januari
2014 Minggu :
4
Tingkatan : 3B Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2.
Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 23 Januari
2014 Minggu :
4
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Permainan
TAJUK PEMBELAJARAN :Sofball,
Kemahiran membaling dan menangkap bola.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti membaling menangkap bola
KOGNITIF : 1. Menyatakan konsep asas balingan dan
menangkap
2.
Mengetahui kesan tangkapan yang betul
AFEKTIF :
1. Berusaha melakukan aktiviti yang diberi.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Skitel, bola sofball, glove
KAEDAH GURU :
Demonstrasi.
Refleksi : Murid mampu melakukan aktiviti
dalam kadar intensiti kerja yang rendah.
|
No comments:
Post a Comment