Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 7
Julai 2014 Minggu
: 28
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 8 Julai 2014 Minggu : 28
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN : Kebolehbalikkan
dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 Julai 2014 Minggu : 28
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1.
Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 9 Julai 2014 Minggu : 28
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 Julai 2014 Minggu
: 28
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 10 Julai 2014 Minggu
: 28
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam
sukan .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 11 Julai 2014 Minggu
: 28
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN :
Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan
yg betul.
2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan
.
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU : Buku teks.
KAEDAH GURU :
Perbincangan.
Refleksi :
Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .
|
No comments:
Post a Comment