Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 28. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    7 Julai   2014                                  Minggu            : 28
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   8 Julai   2014                                   Minggu            : 28
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    9 Julai   2014                                  Minggu            : 28
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    9 Julai  2014                                   Minggu            : 28
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   10 Julai   2014                                 Minggu            : 28
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    10 Julai   2014                                Minggu            : 28
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .



              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    11 Julai   2014                                Minggu            : 28
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : Murid dapat memahami prinsip-prinsip latihan dalam sukan .

No comments:

Post a Comment