Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 25. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    16  Jun   2014                                Minggu            : 25
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   17 Jun   2014                                  Minggu            : 25
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   18 Jun   2014                                  Minggu            : 25
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    18 Jun  2014                                  Minggu            : 25
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   19 Jun   2014                                  Minggu            : 25
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .


Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   19 Jun   2014                                  Minggu            : 25
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .



              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    20 Jun   2014                                 Minggu            : 25
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Pengambilan dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF                  :  1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
                                         2. Mengetahui kesan pengambilan dadah  .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk dan perbincangan .
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Pembentangan murid mengikut kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU            : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU        : Perbincangan .
Refleksi           :           Murid dapat menyatakan beberapa kesan pengambilan dadah .

No comments:

Post a Comment