Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 16 Jun 2014 Minggu
: 25
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa kesan
pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Jun 2014 Minggu : 25
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18 Jun 2014 Minggu : 25
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2.
Mengetahui kesan pengambilan dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18 Jun 2014 Minggu : 25
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Jun 2014 Minggu
: 25
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Jun 2014 Minggu
: 25
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Jun 2014 Minggu
: 25
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Penyalahgunaan Bahan
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengambilan
dadah dan implikasinya.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti contoh penagih dadah .
KOGNITIF : 1. Menyatakan bahaya pengambilan dadah .
2. Mengetahui kesan pengambilan
dadah .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku teks . .
PERSEDIAAN GURU : Keratan akhbar .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menyatakan beberapa
kesan pengambilan dadah .
|
No comments:
Post a Comment