Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Ogos 2013 Minggu
: 34
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG
PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20
Ogos 2013 Minggu
: 34
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Pertolongan Cemas
TAJUK PEMBELAJARAN : Prinsip dan
prosedur ECC dan CPR
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas
.
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid dapat mengetahui kepentingan
pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Ogos 2013 Minggu : 34
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG
PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF
PEMBELAJARAN : Di sepanjang
proses pengajaran dan
pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Ogos
2013 Minggu : 34
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG
PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF
PEMBELAJARAN : Di sepanjang
proses pengajaran dan
pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Ogos 2013 Minggu : 34
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN : Pertolongan Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF
PEMBELAJARAN : Di sepanjang
proses pengajaran dan
pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Ogos 2013 Minggu
: 34
Tingkatan : 3 A Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG
PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF
PEMBELAJARAN : Di sepanjang
proses pengajaran dan
pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 23 Ogos 2013 Minggu : 34
Tingkatan : 3 K Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG
PEMBELAJARAN : Pertolongan
Cemas
TAJUK
PEMBELAJARAN : Prinsip dan prosedur
ECC dan CPR
OBJEKTIF
PEMBELAJARAN : Di sepanjang
proses pengajaran dan
pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
aksi pertolongan cemas .
KOGNITIF :
1. Menyatakan kepentingan pertolongan cemas .
2. Mengetahui jika tiada bantuan awal
kepada mangsa .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK :
Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :
Hormat-menghormati, berani dan
bertanggungjawab
PERSEDIAAN
MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU : Perbincangan dan lakonan .
Refleksi : Murid
dapat mengetahui kepentingan pertolongan cemas .
|
No comments:
Post a Comment