Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 29 Julai 2013 Minggu
: 31
Tingkatan : 3 B Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 30
Julai 2013 Minggu
: 31
Tingkatan : 3 E Hari : Selasa
Masa :
4.00-5.10 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 31 Julai 2013 Minggu : 31
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 31 Julai
2013 Minggu : 31
Tingkatan : 3 L Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 1
Ogos 2013 Minggu : 31
Tingkatan : 3 F Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 1
Ogos 2013 Minggu
: 31
Tingkatan : 3 A Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 2
Ogos 2013 Minggu
: 31
Tingkatan : 3 K Hari : Jumaat
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Gaya hidup Sihat
TAJUK PEMBELAJARAN : Pengurusan
konflik dan stress .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid dapat ;
PSIKOMOTOR : 1. Melakonkan
contoh perlakuan konflik dan stress.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan mengawal konflik
dan stress .
2. Mengetahui kesan konflik dan stress .
AFEKTIF :
1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Buku dan alat tulis .
PERSEDIAAN GURU : Buku teks dan buku rujukan .
KAEDAH GURU :
Perbincangan .
Refleksi : Murid dapat menunjukkan kehendak
dalam memahami cara mengurus diri .
|
No comments:
Post a Comment