Friday, October 17, 2014

rph pjpk ting.3 minggu 27. 2014

                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    30  Jun   2014                                Minggu            : 27
Tingkatan        :  3J                                                     Hari                 : Isnin
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF      :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                 2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF        : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK  :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   1 Julai   2014                                   Minggu            : 27
Tingkatan        :  3 A                                                    Hari                 : Selasa
Masa               : 4.35-5.45 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    2 Julai   2014                                  Minggu            : 27
Tingkatan        :  3 N                                                   Hari                 : Rabu
Masa               : 3.25-4.35 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .


                       
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    2 Julai  2014                                   Minggu            : 27
Tingkatan        :  3 F                                                    Hari                 : Rabu
Masa               : 5.10-6.20ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :   3 Julai   2014                                   Minggu            : 27
Tingkatan        :  3K                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 3.25-4.35ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .



Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    3 Julai   2014                                  Minggu            : 27
Tingkatan        :  3B                                                     Hari                 : Khamis
Masa               : 5.10-6.20 ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .



              
Pendidikan Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh              :    4 Julai   2014                                  Minggu            : 27
Tingkatan        :  3E                                                     Hari                 : Jumaat
Masa               : 4.00 – 5.10ptg.
TUNJANG PEMBELAJARAN           : Prinsip Latihan
TAJUK PEMBELAJARAN     : Kebolehbalikkan dan perbezaan individu .
OBJEKTIF PEMBELAJARAN           : Di sepanjang proses pengajaran dan           pembelajaran murid-murid dapat ;
            PSIKOMOTOR          :    1. Melakukan contoh latihan dalam sukan .
KOGNITIF                  :    1. Menyatakan kepentingan prinsip latihan yg betul.
                                         2. Mengetahui kepentingan latihan dalam sukan .
 AFEKTIF                    : 1. Menunjukkan minat, kerjasama dan tanggungjawab dalam aktiviti.
AKTIVITI ;
  1. Penerangan tentang tajuk.
  2. Murid di bahagikan kepada kumpulan untuk aktiviti .
  3. Perbincangan dan pembentangan hasil kerja kumpulan .
  4. Rumusan.
KBKK                                      :  Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI                         :  Hormat-menghormati,  berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID          : Buku teks dan buku latihan.
PERSEDIAAN GURU            : Buku teks.
KAEDAH GURU        : Perbincangan.
Refleksi           : P & P  dibawa ke minggu seterusnya kerana berkursus .

No comments:

Post a Comment