Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 17 Febuari 2014 Minggu
: 8
Tingkatan : 3J Hari : Isnin
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2. Mengetahui cara memanaskan badan yang
betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 18 Febuari 2014 Minggu : 8
Tingkatan : 3 A Hari : Selasa
Masa :
4.35-5.45 ptg.
|
Cuti Tanpa Rekod
Bertugas Pegawai Perlawanan
Piala FA. (Sarawak lwn Felda Utd)
.
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Febuari
2014 Minggu :
8
Tingkatan : 3 N Hari : Rabu
Masa :
3.25-4.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 19 Febuari 2014 Minggu : 8
Tingkatan : 3 F Hari : Rabu
Masa :
5.10-6.20ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20 Febuari 2014 Minggu : 8
Tingkatan : 3K Hari : Khamis
Masa :
3.25-4.35ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 20
Febuari 2014 Minggu
: 8
Tingkatan : 3B Hari : Khamis
Masa :
5.10-6.20 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 21 Febuari 2014 Minggu
: 8
Tingkatan : 3E Hari : Jumaat
Masa :
4.00 – 5.10ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
Pendidikan
Jasmani / Pendidikan Kesihatan .
Tarikh : 22
Febuari 2014 Minggu
: 8
Tingkatan : 3 A Hari : Sabtu Ganti (Selasa)
Masa :
2.35-3.35 ptg.
|
TUNJANG PEMBELAJARAN :
Kecergasan fizikal
TAJUK PEMBELAJARAN :Daya tahan
kardiovaskular.
OBJEKTIF PEMBELAJARAN : Di sepanjang proses pengajaran
dan pembelajaran murid-murid
dapat:
PSIKOMOTOR : 1. Melakukan
aktiviti memanaskan badan dengan betul.
KOGNITIF : 1. Menyatakan kepentingan memanaskan
badan.
2.
Mengetahui cara memanaskan badan yang betul.
AFEKTIF :
1. Berusaha bekerjasama dalam cubaan permainan.
|
AKTIVITI ;
|
KBKK : Membuat inferens dan menjana idea .
NILAI MURNI : Hormat-menghormati, berani dan bertanggungjawab
PERSEDIAAN MURID : Pakaian sukan lengkap.
PERSEDIAAN GURU : Marker.
KAEDAH GURU :
Perbincangan dan demontrasi.
Refleksi : Murid mampu malakukan aktiviti pada
aras kesukaran rendah .
|
No comments:
Post a Comment